18.12.2010

a tiny star lights up way up high..

Aiigj, mulla on kauhea olo. Sillee fyysisesti.
Oon nukkunu pitkin päivää päiväunia, tehny pipareita ja ostanu joululahjoja. Mun jalka on ollu kummallisen kipeä koko päivän ja on edelleen. Käveleminen sattuu.
Särkee päätä ja huimaa :( Haluaisin olla Saritan luona Kiimingissä, mutta se ei nyt onnistunukkaan. Meen huomenna mun tädin kanssa keskustaan ostamaan joululahjaa mulle ku se ei osaa ostaa mitään. Mitä mää haluaisin siltä? Ajattelin että uus huppari olis jees. Ja uus pipoki olis kiva :D

Mikä päivä tänään on? ..aa, lauantai. Tänään aikasemmin (tuntuu kuin siitä olis vähintään kaks päivää) oli joulukirkko. Mää oon koulun kuorossa joten me laulettiin siellä muutama biisi :) Ne meni kai hyvin. Mutta taas kerran petyin meidän koulun järjestelyihin. Ku ei meille informoida mistää mittää. Mää en edes tienny että meillä on ruokailu kirkon jälkeen ja sen takia äiti ja iskä joutu oottaa mua jäisessä autossa. Ja sitten kaikille muille luokille oltii sanottu että joo, menkää kotiluokkiin. Ja me mentiin mutta eihän siellä ollu kettää. Siisku meidän luokan kuorolaiset tuli vähän myöhemmin pois sieltä kirkosta. Ja sitte me mentiin syömään. Kuulemma meidän aina niin ihana ja aktiivisesti informoiva luokanvalvojamme jäi kirkolle. Hyvin menee taas.

No, me mentii sitte koulun jälkeen äitin ja iskän kaa jouluostoksille. Sain uuden paidan! Kerjääminen (y) Se on sellanen kiva mustavioletti kauluspaita. Sarita haluaa semmosen mutta sinisen.
Mua alko siellä marketissa väsyttää niin kauheasti, että nukahin autoon kun mentiin toiseen kauppaan. Yritä sitte ettiä joululahjoja halpa-hallista puoliunessa.

Ens viikolla on jouluaatto! :D Me ollaan ostettu äitille joululahja. Siis minä, mun sisko ja veljet. Eikä äiti tiiä siitä mittään. Se ilmeisesti luulee ettei se saa mitään isompaa, ku näitä peruslahjoja; sukkia, suklaata jne. En malta oottaa että nään sen ilmeen.
Mää tiiän jo suurinpiirtein mitä saan joululahjaksi. Uuden telkkarin, reinot, kalenterin ja muuta jokajouluista krääsää. Niinku suklaata.

Ja ainiin, pitäs tehä nuo joulukortit loppuun ennen maanantaita, niin jakelen ne sitten :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti