9.7.2011

Uusi kamera, uudet kujeet

Jeeee! Tulin tänään mökiltä ja uusi järkkäri odotteli kotona. Siks oliki aika kiire tulla kotiin :'D
Tottakai mun piti mennä heti testaamaan ulos ja ottaa näitä ah-aina-niin-epäkiinnostavia-kukkakuvia. :D Mutta laitoin vaan pari ja nekään ei ole mitään kauheita. Sukulaisetki jo ihan innoissaan sillee "ei tarvi mennä valokuvaajalle ku meillä on Laura!!!" :D No, ei kyllä haittaa yhtään. Päinvastoin. Tykkäisin jos mulle kiikutettais vaaveja ja eläimiä kuvattavaksi ja silleen.. ..ja jos vielä saisin siitä rahaa niin jeeees (y)
susiunisieppari ♥ mutta aika läheltä :D
piti ruveta heti leikkimään
ja pitihän tuota käydä ulkonakin vähä kukkia kuvailemassa.. mutta muokkasin tästä vähän kiinnostavamman :D
veljenpoika vähän innostu c:
ja meillä on kivoja kukkasia parvekkeella. minä valitsin ne joskus sillon
ainii mulla on muute kiva kynäpurkki
mutta ei tarpeeksi kyniä vielä !

2 kommenttia:

  1. Sä muokkaat noista kuvista tosi usein kaiken kontrastin pois. ite en siitä oikein tykkää :(
    Niistä tulee tollaisia vanhanaikaisia taidekuvia ja väreistäkin tulee jännän haaleita. Tietty jos sitä elementtiä kuvillesi etsit, niin mikäs siinä.
    Paras kuva on ehkä tuo vesipisara metallipinnalla(?)

    VastaaPoista
  2. Aijaa :o Mun mielestä noissa on kyllä kontrastia aika paljonkin.
    Ja yleensä tiedän jo etukäteen minkälaisen muokkaan joka kuvasta, joten en tee sitä aina. Vaan sillo kun tuntuu siltä.

    VastaaPoista