22.12.2011

a future and the pass

vaihettiin tässä yks päivä Saritan kanssa lahjat :) Hassu tarina.. Me mentiin ostamaan lahjoja tiistaina ja saritan piti ostaa mullekkin. Mutta sitte kello oliki jo kaheksan ja kaupat alko menee kiinni, niin Sarita ei ehtiny edes miettiä mitä antais mulle. Olin aikasemmin ostanu mulle ja Saritalle semmoset kalenterit ja se oli sitte multa Saritalle se lahja. Ehotin sitte että se vois antaa sen mun kalenterin hinnan mulle takasi, että se ois niinku ostanu sen mulle xd Tajuskoha kukaan mitään.... No kuitenki, sit me vielä paketoitiin ne ja vaihettii silleen muka innostuneina :D Sarita tiesi jo ennestään että se sais tuon luomiväri jutunki :d Ja mä ite valitsin nuo haisuli tarrat hehe
   nii ja sit myöhemmin vielä lakkailtiin kynsiä. Me ollaan opeteltu vähä tuota vesimarmorointia. Kato    
   googlesta jos et tiiä mitä se o :d

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti