10.12.2012

terve terve taas

Otin nää kuvan niinku.. kuukausi sitten? Isänpäivänä. Kyllä, mulla meni kuukausi saaha laitettua nämä tänne.. :D Mut nojaa.. Siihen taitaa vaikuttaa se et en keksi otsikoita ja sitte musta tuntuu et koko postaus menee pilalle jonkun otsikon takia. Mut nyt pakotin itteni laittaa viimeinki nää... :D
Jostain syystä oon nyt talvella tykänny paljo enemmä kuvailla ku kesällä. Eli siis juu oon ottanu enemmänkin kuvia! Laitan ne kans joskus tässä kun saan taas aikaseksi laitettua.. Mulle muutenkin kuuluu hyvää~ Kolmas jaksoki alko koulussa ja kaikki tuntuu menevän hyvin :) Luulempa että joulustakin tulis tänä vuonna vähän kivempi. Oon jopa onnistunu laihtumaan!!
Ja päivittelin tossa vähän banneriakin~
PhotobucketPhotobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket Lapsi on terve kun se leikkii... eikö? :D Innostuin joku yö vähäsen..

1 kommentti:

  1. tykkäsin (ja tykkään kyl edelleenki)sun blogista sika paljon! päivittelit paljon enemmän. en siltikään oo lopettanu tän lukemista, se on aina päivän piristys jos olet edes harvoin käynyt postaamassa. :)

    VastaaPoista