1.8.2011

oon välillä ihan siedettävä tytär

Noh. On kyllä jotenkin sanaton olo, mutta oon saanu palautetta että enemmän tekstiä olis kiva. Että ehkä mä nyt kerron mun viime päivistä.. hitaasti, mutta varmasti. Iso kiitos muuten lukijoille! Teitä on jo 17!
Eilen, sunnuntaina, me käytiin leffassa&hesellä kolmestaan. Minä, Maria ja Vivi :) Katottiin Roskisprinssi. Oli kyllä hyvä elokuva ja onnistu mun mielestä aika hyvin jäljittelee sitä kirjaa, vaikka eroja oliki. Muutenkin kyllä tykkään näistä uudemmista kotimaisista elokuvista, että oli kyllä mun makuun :) Näin siellä Saritan siskoaki ja ihme että se tunsi mut vieläkin.

Tänään taas en oo tehny oikeastaan mitään. Yleensä tämmösinä päivinä mulle tulee tosi saamaton olo, mutta nyt ei jaksa kiinnostaa. Oon ihan tohkeissani kuitenki suunnitellu äitin kanssa uusia huonekaluja mitä ostetaa ja tehty ruokaa että saatais iskä iloseksi :) Se ilahtuki tosi paljon ku kotona oli kunnon kanankoipia ja juuri uunista otettu ranskalaisia kun se tuli kotiin töistä. Yleensä se on tosi vittuuntunu mut nyt pysty näkee hymyn sen kasvoilla ku se näki ne kanat! Eli, ehkä mä muitenkin sain jotain aikaseksi tänään :) Mun ideahan ne kanat kuitenkin oli, äiti olis tehny makaroonia mutta rupesin vastustamaan. ..Ja kävinhän mä salessa illalla xd Voijes.
Ja meidän Yves Rocherin paketti tuli ja myös mun venytyskorut! Nyt on kaheksaan milliin asti koruja ja meikkejä ja rasvoja :D Ei ehkä niin paha päivä sittenkään.
puran tunteita xd
maria ja sen vinot kuvat :) & vivin käsi ja kokis
tässä todistin marialle että mun kamera osaa tarkentaa ! maria vaa ei ossaa käyttää nikonii ;)
mun korva on ollu TULESSA koko päivän .__. kukaan ei sanonu mulle että venyttämine sattuu näin kauheena. ja ei, se ei oo revenny
laitoin muutama päivä sitten seinän uusiks ku oli tylsää :) nyt se on kivempi



Tää muuten oli iha käsittämättömän hieno livenä Qstockissa!! Olin eturivissä jeee! On kyllä ehottomasti Angels eyesin kanssa mun suosikki biisi hertzeneiltä c:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti