16.8.2011

you better do what you suppose to do

No siitä on nyt viikko ja päivä tai kaks ku viimeks tänne jotain postasin. Koulu alko viime viikon torstaina ja lauantaina olin kuvaamassa Saritan serkun häitä! Se merkkas mulle ihan tosi paljon ja sain palkkaa ja jeejee :) En nyt kuitenkaa niistä häistä viiti laittaa mitään, pitäs pyytää lupa ensin mutta ei tullu pyydettyä. Tyhmä minä, niistä tuli kivoja kuvia. Tänään kuitenki meni hermot tähä blogihiljasuuteen ja melkeempä pakotin Saritan ja sen sen serkun, Emman lähtemään ulos mun kanssa kuvaamaan. Kuvattiin me kyllä sisälläki, mut juu :)

Koulu on kaikinpuolin alkanu hyvin. Tosin, vasta neljä päivää menny eikä oo tullu vielä yhtään läksyjä. Ja mun pitäis nostaa joulutoikkariin numeroa VÄHÄN, jos haluan varman pääsyn lukioon tai edes johonkin. Keskiarvo on nyt 7.4.. sillä hyvällä tuurilla saattais päästä johonkin, mutta haluan olla varma enkä hermoilla koko kevättä ja oottaa niitä tuloksia! Joten, tavoitteena on saaha numero kaheksaan! Mulla on vahva tunne että onnistun siinä nyt ku on kuitenki opettajien sanojen mukaan 'elintärkeää' nostaa numeroita. Ja luokanvalvojakin on vaihtunu mukavampaan! + jäi muutamia aineita pois joten niistäkää ei tarvi enää hermoilla. Kyllä mä onnistun!
Nyt kuitenkin ne kuvat.
No ei oo kyllä mikään edustavin kuva meistä xd Emma tekee sormimerkkejä takana hehe
Laitettiin Saritan seinä hienoksi viimeinkin! Tykätään molemmat tästä
Parasta mehua!!
Autoin Saritaa muutenkin siivoamaan! ...näin käy suhteellisen usein.
Saritalla on tosi nätti huulikoru!
...© Minä. Kyllä, edwardin otassa lukee että 'gay'. En tiiä miksi oon tämmösen tehny, en mä Twilightia oikeastaan vihaa, se on ihan ok. Taino lähinnä Epäilys on hyvä ja houkutus ja uusikuu paskoja.
 Mun hiukset iha hohtaa tuosta pimeydestä! Että ku haluanki jo värjätä tätä tukkaa muttako en jaksa mennä ostaa väriä!
stairway to heaven vai mite se nyt meni?

awww drake on hiiiieno

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti