8.10.2011

Happy birthday to you..

Heippa c: Kävin eilen kampaajalla ja se leikkas mulle ihan.. kauheat hiukset. (Mä todella toivon nyt ettei se koskaan eksy lukemaan tätä) Tää on tämmönen ihme polkkatukka ja hyi että. Näytän kiltiltä pikkutytöltä.. jolla on venytys ja poikamaisia vaatteita. Kauhee yhistelmä. Noh, hiukset pysyy kiinni siihen asti että nää on siedettävän näköset oikeesti :) Ei tää maata kaada vaikka aluksi tuntuki siltä. Hiukset vaan on nii tärkee juttu.

Mut ilosempii asioihi nytte. Me pidettiin eilen Marian synttärit! Ja Vivi ja Sarita oli tottakai mukana. Me tehtii ruokaaki ite! Kananugetteja ja ranskalaisia. Eikä mitään kaupan kananugetteja vaan iha ite paistettiin kanaa jne. Taino, minä paistoin tuskaisesti varmaan yli puoli tuntia niitä kanoja. Selkä tuli kipeeks. No mut hyviä niistä tuliki. Maria suunnitteli tän kaiken, ko se onki sellanen ööö.. hyvä laittaa ruokaa. En keksiny mitään kivaa termia tähän, lol. Sitte tehtii vielä kakkuki. Ja oikee vaaleenpunasella kuorutuksella :D Voi että seki oli hyvää. Mut oikeesti, mulla oli tosi kivaa ja ruoka oli hyvää :) Ja ainiin, meinas unohtua! Annettiin Marialle hieno lahjaki. Justin Bieber-keräilykortteja, Autot-kirja ja 1v kortti xdd Maria tykkäs iha hirveenä hhaha. Nytpä niitä kuvia :)
    Kanamunan se mikä se on.. kenno! :D Saritalla ja Vivillä oli pikkasen hauskaa sen kanssa
    Tuli hieno kakku, eikö vaan? :) Oli hyvääki heheh
    Tässä mun hiukset näyttää ihan siedettävältä, mut ne onki iha sekasi ja tää on huonolaatunen kuva d:
    Nää me annettiin Marialle lahjaks.
   KYLLÄ. tuikku kakun päällä!! :DD

2 kommenttia: