11.10.2011

i'm sick of being sick


Jumaliste, hermot menee. Oon sairaana kotona, kurkku on ku hiekkapaperia, nenä vuotaa kui joki virtaa keväällä, päätä jomottaa ja korvissa humisee, joka tekee mut hulluks. Ja pyörryttää niin etten meinannu pysyä pystyssä suihkussakaan. Meinasin kaatua lattialle. Laitoin ruokaaki päivemmällä niin tiputin ne vahingossa lattialle koska huimas niin paljon. Oon vetäny kahen päivän sisällä niin paljon lääkkeitä, että mun oikeesti pakko olla huomenna terve! Tuskin kyllä olen mutta meen silti kouluun vaikka olis ääni kuinka paskana ja nenä vuotais. ...vaikka huomenna onkin ranskan koe, jonka mielellään skippaisin ja pitää lukea tuo yks kirja loppuun ja kirjottaa siitä essee.

Oon yrittäny nää kummatki päivät lukea sitä himpskatin kirjaa, mut jollain meidäntalolaisella on remontti menossa.. en yksikertasesti pysty keskittymään jos kuuluu jotain melua! Muutenki nää naapurit tuntuu pitävän niin isoa ääntä aina ku sitä vähiten sietäis (kuten sillonku yritän nukkua, joku päättää tuolla seinän takana soittaa heviä ja huutaa. [tai ainakin se entinen seinänaapuri teki niin]). Aamulla mun korvat oli iha lukossa ja kipiänä, nii joku mummo tietty hakkas mattoja ulkona niin kovasti että kuulu sisälle asti ja tuntu että korvat räjähtää. Menin vaatehuoneeseen piiloon. Ja tuosta meidän talon vierestä menee junaraide pohjois-suomeen. Ja sekin kuuluu sisälle vaikka olis kaikki ikkunat kiinni. Kauhee jyske. Ja mua stressaa ihan hirveänä se kirjakin, että jos en saa sitä luettua.

Nyt joku varmaan ajattelee että miks en jää sitte huomenna kotiin. No siks kun me mentäis huomenna luokan kanssa sellasille eteenpäin-messuille, jossa on jotakin juttua jatko-opiskelusta ja mua kiinnostaa! Ja sekin vielä etten halua lykätä sitä ranskan koetta, enkä niitä äikän juttujakaan. Mielummin tuskastelen niiden kanssa tänään ku jätän hommat huomiseksi. Ja vielä sekin, että tuo remontti on kestäny jo viikkoja, ja ne tekee sitä vain päivisin. Jos meen kouluun, pääsen täältä melusta pois!

Kirjan lukeminen menee varmaan aika myöhään... Mut se kirjottaminen hoituu kyllä ku käytän omia taktiikoitani :) Ostan aina kun on tämmösiä inhottavia kirjottamisia, jotain hyvää syötävää ja laitan ne tuohon näytön viereen oottamaan. En saa syyä niitä ennenku oon kirjottanu sen valmiiksi. Joskus tää kyllä saattaa johtaa siihen että teen tosi hutasten, mutta viimeksikkin sain 8+, vaikka tein sen aineen alle 30minuutissa. Kunhan saan sen kirjotettua. Äikänopettaja nimittäin on aika.. pelottava kun se suuttuu :d Samassa koulussa olevat tietää kyllä tunteen..

Mut hei, se poraaminen loppu nytte, pitäis mennä lukemaan. Laitan tähän loppuun vielä muutaman kuvan, joita en oo vielä julkassu :) En oo muuten koskaan kirjottanu näin paljoa! :D Oon ylpee itestäni ja kiitollinen jos jaksatte lukea. Saa antaa mielipidettäki, että kirjotanko enemmän tulevaisuudessaki!

41 LUKIJAA ette uskokkaan kuika innoissani olen :D

ja nii. anni oli meillä sunnuntaina :) me pelattiin simssiä ja sillee

2 kommenttia:

  1. Älä kirjottele joka päivä jotai, vaikka viikon tai parin välein, nii se on jotaki extraa noihin pelkkään kuviin. Ku viikon aikana ehtii tapahtua asioita, niistä on sitte hyvä kertoa c:

    VastaaPoista