19.10.2011

julkaisemattomia kuvia 5

    Hmm, tuo otsikko on ruma. Pitäis keksiä hienompi. Sellanen kuitenkin mistä tajuaa, että nää tosiaan on
    otettu jo aikasemmin muttei oo laitettu aikasempiin julkasuihin. ... tai siis. Tulee sellanen olo etten osaa
    selittää nytte yhtää. :D

    Anyway, mulla on tällä viikolla tetti :D Siis kolme päivää oon jo ollu tuolla tarhassa ja perjantaihin asti oon.
    Ja oon päiväkodissa hoitamassa alle 3v lapsia, jos joku ei vielä tuosta aikasemmasta lauseesta tajunnu.
    Ihan kivaa siellä on. Ens viikolla onki jo syysloma! Lähen maanantaina Saritan ja sen äitin kanssa
    Seinäjoelle pariksi päiväksi :) En malta oottaa jeejee.
Oon popittanu Stromaeta viimeset pari päivää :) On jännää ku tajuan aina jotain pikkusanoja tai kohtia tästä biisistä, vaikka oonki huono ranskassa. Todistuksessa ollu melkee aina 6.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti